Bilatu blogean

2015(e)ko urriaren 17(a), larunbata

PRACTICUM 1: sentsazio ez hain gozoak

Egunak aurrera doaz eta ikasleak pixkanaka ezagutzen ari naiz. Ikusi dudanez, oso klase mugitua egokitu zait, umeek ez dakite isilik eta haien lekuetan eserita egoten, ez dira ordu guztia eserita eta atentzioa jarrita klasea jarraitzeko gai.

 Irakaslea aldiro errieta egiten aritzen da, baina irakaslea joaten denean eta nirekin geratzen direnean zintzoago egoten dira. Hala ere, arreta galtzen dute eta etengabe jolasean aritu nahi dute; horrez gain, hainbat froga egin dituzte: euskarakoa, matematiko-logikoa, ingurune... eta ikusi dudanez, ikasle hauek ez dute behar bezain beste ikasten etxean. Egia da kasu ezberdinak daudela gelan, izan ere badira 4 edo 5 ikasle lan egin eta emaitza onak atera dituztenak, baina orokorrean nahiko jarrera "pasota" dago.

Baina, egun batean, azken orduan nirekin bakarrik geratu zirenean gelan sartu eta batzuk gauzak botatzen hasi ziren, beste batzuk oihuka, besteak ez ziren isiltzen... Orduan nik isilik egoteko eskatu nien, klase-ordua zela azalduz eta bakoitza bere lekuan eseri behar zela. Hala ere, ez zidaten kasurik egin eta errespetu falta ikaragarria iruditu zitzaidan. Momentu horretan, ingeleseko irakaslea iritsi zen eta egoera ikusita oihu batzuk bota zituen eta argiak itzali. Ni aunitz urduritu nintzen ikasleen aldetik niganako horrelako jarrera ikusita eta gelatik irten behar izan nuen momentu batez.

Horren ondotik, ikasleekin hitz egin nuen eta jarrera hori onartuko ez nuela azaldu nien. Ez nuen uste horrelako errespetu falta izatera iritsi zitekeenik eta hain gaizki sentiaraziko nindutenik ere ez. Baina, hemendik aurrera badakit horrelakorik gertatzen bazait nola erreakzionatu behar dudan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina